به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس حسین محبوبی اظهار داشت: تحویل 220 واحد از پروژه 460 واحدی مسکن مهر در سایت سعد آباد گرگان به متقاضیان از مهم ترین این پروژه ها است.
وی ادامه داد: افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان و آسفالت فاز اول بزرگراه آق قلا - اینچه برون به طول 6 کیلومتر از پروژه هایی است که در سفر رئیس جمهوری به استان گلستان به بهره برداری می رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی ساختمان های ادارات ثبت شهرستان های رامیان و مینودشت، پزشکی قانونی کردکوی و خانه محله انجیراب گرگان از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به گلستان است.
محبوبی اظهار کرد: مراسم متمرکز بهربرداری از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان گلستان با حضور مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزارتخانه و مقامات استانی روز دوشنبه 24 ماه در گرگان برگزار خواهد شد.
رییس جمهوری فردا (دوشنبه) برای دیدار با مردم گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار به این استان شمالی سفر می کند.
تعدادی از معاونین رییس جمهوری و وزیران کابینه، دکتر حسن روحانی را در سفر به گلستان همراهی می کنند.
در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.
رییس جمهوری در نخستین مرحله از سفر خود به گلستان با حضور در شرق گلستان، در جمع مردم گنبدکاووس سخنرانی می کند و سپس عازم گرگان مرکز این استان می شود.
7335/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.