به گزارش یکشنبه ایرنا، محمود واعظی در بدو ورود به فرودگاه گرگان اظهار داشت: در جریان سفر هیات دولت به استان گلستان ضمن بررسی و ایجاد هماهنگی‌های ضروری در روند تکمیل پروژه‌های سفر قبلی کاروان تدبیر و امید، برای نیازمندی‌ها و مطالبات جدید منطقه نیز تصمیم‌گیری می شود.
وی گفت: در جریان سفر فردای رییس جمهور پروژه‌های اساسی و مهمی در راستای افزایش اشتغال و تقویت زنجیره تولید در استان گلستان به تصویب می رسد و برای این منظور هم اعتبار قابل توجهی اختصاص خواهد یافت.
واعظی خاطرنشان کرد: در کنار مسایل اقتصادی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود حدود 50 پروژه با اعتبار قابل توجهی برای شتاب در روند توسعه و آبادانی منطقه اختصاص یابد.
دکتر حسن روحانی رییس جمهور با همراهی شماری از اعضای هیات دولت فردا (دوشنبه) وارد استان گلستان می شود.
نخستین سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان در آذر ماه سال 93 انجام شدکه بیش از 120 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان مورد تصویب هیات دولت قرار گرفت.
طبق گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، تاکنون با اعتباری افزون بر 750 میلیارد تومان برای پروژه های مذکور جذب اعتبار بیش از تخصیص اعلامی و در حد 120 درصد بوده است.
استان شمالی گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95 یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که اقتصاد اصلی ساکنان آن برپایه کشاورزی بوده و از ظرفیت بکر در حوزه گردشگری، تجاری و صنعت نیز برخوردار است.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.