به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره آموزشی یک روزه که از امروز (شنبه) در سالن جلسات مرکز بهداشت گنبدکاووس آغاز شده و تا عصر ادامه دارد، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت: ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی به روستاهای دور و کمتر توسعه یافته باهدف ارتقای سطح سلامت مردم از اهداف طرح شهید رهنمون است.
سرهنگ غلام رسول کریمی افزود: طرح شهید رهنمون از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در هر یک از 14 شهرستان گلستان تیمی متشکل از یک پزشک، ماما، پرستار، کارشناس روان، کارشناس بهداشت و بهورز تشکیل شده و هر ماه حداقل یک بار به یکی از روستاهای محروم شهرستان مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: دوره آموزشی توانمندسازی تیم های طرح شهید رهنمون باهدف همفکری، ایجاد وحدت رویه و انسجام تیمی و نیز بررسی نقاط قوت و ضعف به صورت فصلی در غرب و شرق استان گلستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این دوره آموزشی با تبریک روز پرستار گفت: حضور پزشکان و پیراپزشکان درتیم های شهید رهنمون برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم به صورت افتخاری است.
دکتر فرهاد بدیعی افزود: هرگاه اجرای طرح شهید رهنمون پیش می آید همکاران با شوق و اشتیاق خاصی در این طرح شرکت می کنند و هرگز بحث مسائل مالی، ماموریت و ارتقای شغلی مطرح نمی شود.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید رهنمون، تیم ها علاوه بر ارائه خدمات درمانی و ویزیت، مشکلات بهداشتی مردم را نیز احصا و منتقل می کنند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین نشست با تبریک روز پرستار، برلزوم حفظ روحیه جهادی و انقلابی در ارائه خدمات به مردم بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تاکید کرد و گفت: شناخت دردهای مردم و تلاش برای رفع آن بالاترین عبادت است و موجب رضایت آنان که صاحبان اصلی انقلاب هستند، می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: انقلاب اسلامی که امری باطنی و مورد عنایت خداوند است، در 40 سال گذشته با وجود توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان و معاندان اما مسیر الهی خویش را با عزت و اقتدار طی می کند.
وی اضافه کرد: توطئه ها و تحریم های دشمنان اگرچه سختی هایی را برای مردم ما ایجاد می کند اما ملت هوشمند ایران را در مساله یابی و حل مشکل خود کفا و رو به جلو حرکت می دهد.
حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانند خورشید طلوع کرده و نور خود را به دیگر ملت های مظلوم جهان می دهد و سرانجام دشمنان اسلام به دست خودشان شکست خورده، خوار و ذلیل می شوند.
نیمی از جمعیت حدود یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع در شرق این استان سکونت دارند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.