غلامرضا بیکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون جاده های کوهستانی و پرتردد استان شامل آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق)، گرگان - شاهرود (توسکستان) و درازنو شهرستان کردکوی شاهد بارش برف است.
وی گفت: در سایر محورهای ارتباطی استان واقع در دشت هم بارش باران جریان دارد و به علت لعزنده بودن سطح جاده ها رانندگان حتما با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
وی افزود: تلفن گویای شبانه روزی 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه ها است.
به گفته بیکی و بر اساس پیش بینی هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از ظهر امروز ( پنجشنبه) به بعد از آسمان استان گلستان خارج خواهد شد.
هوای گرگان هم اکنون بارانی و دمای آن هشت درجه سلسیوس بالای صفر و سرعت باد 18کیلومتر بر ساعت و از سمت جنوب غربی است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 69 کیلومتر از 55 گردنه برفگیر استان، شن و نمک مورد نیاز را در 13 راهدارخانه انبار کرده و با 24 گروه راهداری، 341 نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین در آماده باش است.
استان گلستان واقع در شمال کشور از شمال با کشور ترکمنستان، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از غرب با استان مازندران همسایه است.
6204/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.