به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان شبکه های فضای مجازی گنبدکاووس گفت: سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به گلستان و شهر گنبدکاووس روز دوشنبه 24 دی ماه جاری انجام می شود.
وی افزود: دیدار با مردم استان گلستان در گنبدکاووس تنها دیدار مردمی رییس جمهوری در سفر یک روزه به استان است که برای مردم این شهرستان باتنوع اقوام، مذاهب و فرهنگ ها افتخاری بزرگ است تا میزبان شایسته ای برای بالاترین مقام اجرایی کشور باشند.
کریمی اضافه کرد: برای استقبال و میزبانی از رییس جمهوری و هیات دولت، ستادی با چند کمیته فرعی در فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل و برنامه ریزی های لازم نیز انجام شده تا شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شود.
وی با قدردانی از نقش اطلاع رسانی رسانه ها و نیز بیان مطالبات عمومی مردم، از فعالان این حوزه درخواست کرد در مدت باقی مانده تا سفر رییس جمهوری و هیات دولت به اقشار مختلف مردم اطلاع رسانی نمایند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: پس از دیدار رییس جمهور با مردم، رئیس قوه مجریه در ادامه سفر یک روزه خود به مرکز استان رفته و در جلسات پیش بینی شده شرکت می کند.
کریمی همچنین گفت: درجریان این سفر برخی مطالبات مردم گنبدکاووس که پیش از این نیز در نامه ای با امضای استاندار گلستان به نهاد ریاست جمهوری منعکس شده، پیگیری و جزو مصوبات سفر اعلام می شود.
وی، تسریع در احداث راه آهن گرگان - گنبد - مشهد، ایجاد دانشکده پزشکی، احداث بیمارستان 400 تختخوابی و جاده ترانزیتی موسوم به نفت، تکمیل مجتمع آبرسانی فجر و طرح ملی جمع آوری فاضلاب شهری، تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام و تجهیز و راه اندازی مرکز جامع سرطان را از مهمترین مطالبات مردم گنبدکاووس برشمرد.
کریمی اضافه کرد: علاوه بر این، با پیگیری استاندار گلستان یک مجمتع ورزشی بزرگ در گنبدکاووس با اعتبار 400 میلیارد ریالی جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.
وی از سفر برخی اعضای هیات دولت به هر یک از 14 شهرستان گلستان در جریان سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: گنبدکاووس نیز عصر روز دوشنبه میزبان یک یا دو عضو هیات دولت خواهد بود.
به گفته این مقام مسئول، در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان و به احتمال زیاد درقالب ویدیو کنفرانس از مرکز استان، برخی طرح های عمرانی یا اقتصادی درسطح گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید مجدد بر اطلاع رسانی رسانه ها به مردم گلستان بویژه شرق این استان برای حضور گسترده در مراسم دیدار با رییس جمهوری، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان چنین القا می کنند که بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شده اما مردم با حضور پرشور خود خط بطلانی بر این تبلیغات دشمن خواهند کشید.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.