جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ضارب مامور راهور گرگان در کمتر از پنج ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسعود فروزان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر گرگان بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی در یکی از نقاط پر ترافیک شهر گرگان به علت تخلف رانندگی با تذکر مامور وظیفه‌‌‌شناس راهور مواجه و پس از پارک خودرو در محل غیرمجاز به سمت پلیس حمله‌‌‌‌‌ور شده و وی را در انظار عمومی مجروح می‌‌‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به فرار متهم از محل حادثه اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی ضارب از همان لحظات اول آغاز و ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌‌های میدانی، در کمتر از پنج ساعت موفق به شناسایی این شرور شده و وی را در مخفیگاهش دستگیر می‌‌کنند.

فروزان ادامه داد: متهم که تنها ۲۴ ساعت قبل، از زندان آزاد شده بود، سابقه شرارت‌‌های متعدد و اخلال در نظم عمومی از جمله درگیری با کادر پرستاری یکی از بیمارستان‌‌های گرگان و مجروح کردن آنان که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌‌ای داشت را در پرونده دارد.

وی با اشاره به اعتراف این شرور به مجروح کردن مامور پلیس راهور و تحویل وی به مراجع قضائی، تصریح کرد: قوانین موجود بازدارندگی لازم برای برخورد با اینگونه تبهکاران و مخلان نظم و امنیت جامعه که به خود اجازه تعرض به پلیس را نیز می‌‌‌دهند نداشته و لازم است دستگاه قضائی برای این افراد اشد مجازات را در نظر گرفته تا در آینده شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.