غلامرضا بیکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به رانندگان خودروهایی که قصد آمد و شد در این جاده ها را دارند توصیه کرد با چراغ روشن حرکت کنند.
به گفته وی تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه ها به صورت شبانه روزی فعال است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اواخر آبان سال جاری برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 55 گردنه برفگیر این استان به طول 696 کیلومتر علاوه بر تامین شن و نمک موردنیاز و انباشت آن در 13 راهدارخانه، 24 گروه راهداری با بهره گیری از 341 نفر نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین آماده کرد.
طبق اطلاعیه هواشناسی گلستان، آسمان این استان از عصر امروز دوشنبه تا ظهر فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با رگبار و آذرخش، در نواحی کوهستانی ریزش پراکنده برف، مه آلود و در پاره ای از مناطق شاهد ورزش نسبتا شدید باد است.
اکنون هوای گرگان مرکز گلستان مه رقیق، دما 13 درجه و سرعت باد 10 کیلومتر بر ساعت از سمت جنوب است.
گلستان از لحاظ آب و هوایی هفت اقلیم از 13 اقلیم دنیا را دارد و از شمال با کشور ترکمنستان، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از غرب با مازندران همسایه است.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.