به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین دور این هفته از مسابقات مخصوص اسب های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 5 بود که اسب بچه سیناخ توانست سریعتر به خط پایان برسد و مقام اولی را کسب نماید و مقام های دوم و سوم نیز به ترتیب به اسب های ردری و دادلی گراش رسید.
در دور دوم اسب های دو ساله تروبرد کلاس maiden قابت کردند که در یک کورس دیدنی آدرینا2 با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اسب برتر میدان شد و پس از او اسب های تاتیه روآ و افراب نیز با فاصله ای اندک از هم دوم و سوم شدند.
اسب های تروبرد بیش از سه سال هندیکاپ کلاس 5 در سومین دور حاضر شدند و آلگرو در یک رقابت نزدیک در جایگاه اول قرار گرفت و اسب های استانینگ و مسترواندرفول جایگاه های دوم و سوم را کسب نمودند.
در دور چهارم بیش از سه ساله های نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 6 با هم رقابت کردند که در نهایت اسب آزادی به مقام اول دست یافت و اسب های ایزابوی و واچربانو نیز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در پنجمین دور، نوبت به رقابت اسب های دوخون بیش از سه سال هندیکاپ کلاس 2 رسید که اسب سان چنلج در رقابت تنگاتنگ با سامین خوش درخشید و مقام اولی را از آن خود کرد و سامین و شه راد نیز به عنوان اسب های دوم و سوم میدان به خط پایان رسیدند.
در دور پایانی اسب های دوخون بیش از سه سال کلاس maiden در دپار قرار گرفتند که در انتها اسب کروم با فاصله زیاد برتری خود را به رخ دیگر اسب ها کشید و به مقام اول رسید و پس از او اسپیدگل و اوکتای قرق در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
اسب های حاضر در هفته هفتم در مسافت های 1000 و 1200 متر باهم به رقابت پرداختند که در پایان 764 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.