به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: این قیام الهی ، قیامی خودجوش از سوی ملت بیدار و عاشق به نظام مقدس جهوری اسلامی ایران بود که بر اردات خویش به رهبر معظم انقلاب مهر تایید زدند.
وی بیان کرد: پیروی از مکتب عاشورا و ولایی بودن سبب شد تا ملت بصیر و آگاه ایران در تمام گذرگاه های سخت انقلاب مانند تحریم های اقتصادی، فتنه 96 و مانند آن سربلند باشد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ایمان و باور عملی به ارزش های الهی در کنار مدیریت هوشمندانه و انقلابی رهبر معظم انقلاب که توام با صبر انقلابی بود سبب شد پیروزی های بزرگی برای کشور حاصل شود.
وی تاکید کرد: ملت ایران در برهه های حساس انقلاب ثابت کرده که از هر قوم و مذهب و سلیقه و نگاه سیاسی که باشد در برابر اعتقادات و منافع ملی کشور یک سخن واحد بر زبان دارد و اجازه نفوذ به دشمنان نخواهد داد.
سردار معروفی ادامه داد: نهم دی ثابت کرد که نه تنها دشمن در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت بلکه در جنگ نرم نیز یارای مقابله با انقلاب ایران را ندارد.
معروفی گفت: کسب استقلال سیاسی بهمراه نقش آفرینی و بهره مندی از نعمت ولایت و امامت از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که سرلوحه اقدامات آزادی خواهانه مردم منطقه قرار گرفته است .
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.