دبیر فدراسیون بدمینتون در حاشیه روز پایانی این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: سومین مرحله از مسابقات رنگینک انتخابی تیم ملی بدمینتون آقایان به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در دو بخش دو نفره و انفرادی در حالی به کار خود پایان داد که سروش اسکندری از استان زنجان با برتری مقابل حریف خود به قهرمانی بخش انفرادی این سری از مسابقات دست یافت.
فرشاد نصرتی افزود: در بخش انفرادی امیر جباری از همدان به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد و در جایگاه سوم نیز آرمین زکی زاده از تهرام و مهران شهبازی از کردستان به صورت مشترک قرار گرفتند.
وی با اشاره به نفرات برتر بخش دو نفره مسابقات بیان کرد: علیرضا قاسمی و صدرالدین صادقی نفرات برتر بخش دونفره بودند که مدال طلای این سری از مسابقات را بر گردن آویختند و عباس زورمند و امیر قاسمی نیز در جایگاه دوم قرار گرفتند و بر سکوی سوم نیز محمد امین علی اکبریان و سعید بابیانی همراه با عرفان شاه حسینی و امیر حسین نورعلیان بصورت مشترک به مدال برنر رسیدند.
نصرتی تصریح کرد: امتیازات کسب شده از سوی ورزشکاران حاضر در این سه مرحله مسابقات رنکینگ تیم ملی از سوی کمیته تیم ملی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و سپس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه و نفرات مدنظر خود برای حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر که از 15 تا 18 بهمن ماه در شهرستان کرج برگزار می شود را اعلام می کند.
دبیر فدراسیون بدمینتون میزبانی گنبدکاووس از سومین مرحله مسابقات رنکینگ انتخابی تیم ملی آقایان را از نظر فنی و امکانات مطلوب ارزیابی نمود.
سومین مرحله از مسابقات رنکینگ تیم ملی رشته ورزشی بدمینتون از پنجم تا هفتم دیماه با حضور 88 بازیکن از 24 استان کشور در شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.