دبیر فدراسیون بدمینتون کشور روز چهارشنبه در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات بدمینتون آقایان انتخابی تیم ملی با حضور 88 بازیکن تا روز جمعه ادامه دارد و شرکت کنندگان با برگزاری 73 بازی تک نفره و 28 تیم نیز به صورت دونفره به میزبانی شهرستان گنبدکاووس با هم رقابت می کنند.
فرشاد نصرتی افزود: سومین مرحله از مسابقات رنکینگ کشوری آقایان با هماهنگی هیات بدمینتون استان گلستان به گنبدکاووس واگذارشد و این مسابقات روز جمعه با برگزاری بازی های فینال و معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
وی درخصوص برنامه های پیش روی این فدراسیون بیان کرد: در دهه مبارک فجر مسابقات بین المللی این رشته ورزشی در کرج برگزار می شود که نفرات برتر در مجموع سه مرحله برای شرکت در این تورنمنت بین المللی معرفی می شوند.
نصرتی گفت: پنجشنبه و جمعه این هفته نیز مسابقات رنکینگ بانوان در کرمان و هفته آینده نیز مسابقات دختران این رشته در استان سمنان برگزار خواهد شد که نفرات برتر این بخش ها نیز به مسابقات بین المللی دهه فجر راه خواهند یافت.
دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به ترقی جایگاه ایران در بین کشورهای آسیایی ابراز کرد: در چند سال گذشته ایران در بین هشت تیم گروه سوم آسیا قرار داشت که با برنامه ریزی مدون و تلاش بازیکنان، مربیان و مدیران در این بخش توانستیم در گروه دوم و بین هشت تیم دوم آسیا قرار بگیریم که نسبت به قبل جایگاه برتری را کسب کردیم ولی برنامه داریم به گروه اول آسیا صعود نماییم.
نصرتی در خصوص میزبانی گنبدکاووس نیز گفت: بسی جای خوشحالی است که شهرستان گنبدکاووس دارای خانه بدمینتون با استاندارد های لازم است و این موضوع می تواند باعث شود اردوهای تیم ملی نیز در این شهرستان برگزار شود.
رییس هیات بدمینتون استان گلستان نیز در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در سال 97 با حضور در مسابقات مختلف رشته ورزشی بدمینتون توانستیم جایگاه مناسبی برای استان کسب کنیم و در المپیاد ورزشی کشور در بخش دختران برای اولین بار در بین هشت تیم برتر کشور قرار گرفتیم.
محمدتقی کریمی بیان کرد: با تلاش هیات بدمینتون گلستان میزبانی مسابقات کشوری برای اولین بار به این استان واگذار شده است که در این رابطه از مدیران استانی و شهرستانی همکاری بیشتری را تقاضا داریم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا استان گلستان با ظرفیت های فراوانی که دارد بیشتر در کشور دیده و شناخته شود.
سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون در بخش آقایان در سه روز در خانه بدمینتون شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.