به گزارش خبرنگار ایرنا در دور اول این مسابقات که مخصوص اسب های بیشتر از سه سال ترکمن بود، پیکاسو مختومقلی به مقام قهرمانی رسید و اسب های پویان مختومقلی و آهوی نوروزی دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دوخون 2 ساله به میدان آمدند که در پایان اسب ریومارینا در جایگاه اول ایستاد و ریوکومو و عروس ناز بترتیب جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در سومین دور این رقابت ها که مخصوص اسب های تروبرد بیشتر از سه سال هندیکاپ کلاس 4 بود اسب ریوکویین زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و پس از او نیز گلدن استیت و الوکونس با فاصله ای اندک مقام ها دوم و سوم را کسب کردند.
اسب های دوخون 2 ساله در چهارمین دور رقابت های این هفته با هم رقابت کردند که اسب دسپاینه سریعتر به خط پایان رسید و اسب های ملسه و دازملیسا دوم و سوم شدند.
در کورس پنجم این هفته 12 اسب تروبرد بیشتر از سه سال هندیکاپ کلاس 3 در خط شروع ایستادند و در نهایت اسب ردشدو به مقام اول رسید و مجستیک و تایم هج در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
یکی از اتفاقات این هفته کورس پاییزه گنبد در دور ششم رخ داد و دو چابک سوار اسب های دوخون بالای سه سال هندیکاپ کلاس 5 با هم برخورد و از اسب ها سقوط کردند اما آسیبی ندیدند.
این دور با برتری اسب داغ مایه و کسب رتبه های دوم و سوم فریا و راک استار پایان یافت.
در دور پایانی هم اسب های تروبرد بالای سه سال هندیکاپ کلاس 5 برای رسیدن به رتبه نخست باهم رقابت کردند که سرانجام اکسلنت زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و به مقام اول رسید و اسب های دانسرهج و الدرادو نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
هفته سوم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در 7 دور هزار متری برگزار شد و در پایان 825 میلیون ریال جایزه به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.
9433/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.