به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، آق قلا که یکی از قطب های ریشه دار والیبال گلستان به شمار می رود پس از سال ها در لیگ کشور صاحب نماینده شد اما این حضور برای والیبال این شهر خوش قدم نبود.
سرپرست این تیم دسته اولی با تایید این خبر به ایرنا گفت: تمرینات تیم از دیروز سه شنبه و به دلیل امتناع بازیکنان تعطیل است.
ابراهیم یلمه اظهار داشت: بازیکنان تیم هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند اما میزان پرداختی تیم ژلانو در مقایسه با دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها بیشتر است.
وی بیان کرد: حالی که برخی از تیم های لیگ برتری و دسته اول هنوز پولی به بازیکنان خود نداده اند، بازیکنان تیم ژلانو بین 15 تا 25 درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند.
سرپرست تیم والیبال ژلانو آق قلا اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با حامی مالی تیم به زودی بخش دیگری از مطابقات بازیکنان پرداخت خواهد شد.
یولمه از مسوولین استانی، استاندار، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خواست که همانند سایر ورزش ها مانند والیبال در گنبد و فوتبال در بندرگز، توجه ویژه ای به تیم والیبال ژلانو آق قلا داشته باشند.
تیم ژلانو آق قلا تنها نماینده گلستان در لیگ دسته اول والیبال کشور در چهار دیدار برگزار شده نیم فصل اول این رقابت ها با 6 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی 5 تیمی این گروه قرار دارد.
بازیکنان این تیم از عصر سه شنبه و به دلیل اعتراض به دریافت های کم حقوق تمرینات تیم را تعطیل کردند و تلاش سرپرست و سرمربی برای قانع کردن آن ها بی نتیجه ماند.
منصور جزیده سرمربی تیم ژلانو در لیگ دسته اول والیبال کشور است.
این تیم در گروه اول مسابقات با تیم های شهروند نکا، توپکا بابلسر، میلاد نور رامسر و اتحاد نور همگروه است.
مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال کشور با حضور 17 تیم در چهار گروه برگزار میشود.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.