به گزارش خبرنگار ایرنا این رقابت ها در 2 بخش دختران و پسران در مجموعه ورزشی چهار هزار شهید استان واقع در گرگان طی مدت دو روز با حضور 120 ووشوکار از شهرستان های گرگان، کردکوی، مینودشت، علی آباد کتول، آق قلا، کلاله، گنبدکاووس و بندرگز برگزار شد.
در پایان این مسابقات در مجموع تیمی بخش پسران، ووشوکاران مینودشت با 6 طلا، 5 نقره و 6 برنز اول شدند، گرگان با 5مدال طلا، پنج نقره و 6 برنز و کردکوی با 4 طلا و 3 برنز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
تیم های کلاله، گنبدکاووس، علی آبادکتول، بندرگز و آق قلا به ترتیب عنوان های چهارم تا هشتم را کسب کردند.
نتایج انفرادی پسران رده سنی نوجوانان:
در وزن 39- کیلوگرم محمدمهدی چناسکی از مینودشت مقام اول، محمد عسکری از علی آباد کتول مقام دوم و محمدمهدی سرایلو و میلاد شهنازی هر دو از مینودشت به مقام سوم مشترک رسیدند.
در وزن 52- کیلوگرم: ابوالفضل سایدی از کلاله، حسام الدین مرادی از علی آباد کتول و معراج توشنی از گرگان به ترتیب اول تا سوم شدند.
نتایج انفرادی پسران رده سنی جوانان:
در وزن 48- کیلوگرم امیرضا قزلسفلو از مینودشت اول شد، حیدر میرهدی از بندرگز دوم و امیرمحمد الهی از گنبدکاووس به همراه بهزاد عامری از گرگان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وزن 52- کیلوگرم سیدمحمد حسینی از مینودشت و ابوالفضل ساورعلیا از گرگان به ترتیب اول و دوم شدند، محسن منوچهر و مهران مهاجرشهری هر دو از بندرگز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
وزن 56- کیلوگرم عرفان خوارزمی از گرگان، محمدرضا قوش کرپی ازعلی آبادکتول، فرشید رادمنش و محمدامین رحیمی کر از بندرگز و آق قلا به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند.
وزن 60- حسین گوهری از کلاله بر سکوی نخست قرار گرفت، امیرحسین قره جماقلو از مینودشت در مکان دوم ایستاد و یاسین حسین زاده از گرگان به همراه دانیال پادیژ از کردکوی بطور مشترک در سکوی سوم ایستادند.
وزن 65- جوانان علی کارگز از گرگان و عبدالمجید یارعلی از گنبدکاووس به ترتیب مدال های طلا و نقره را تصاحب کردند و علی بیات از گنبدکاووس به مدال برنز رسید.
وزن 70- کیلوگرم عرفان قلی نژاد از کردکوی، سجاد بداغی از گرگان و مهدی قرنجیک از آق قلا به ترتیب در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.
وزن 75- کیلوگرم محمد کریمی نسب از کلاله، محمد شهمرادی از مینودشت و مهدی گزمه از کردکوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
وزن 80- کیلوگرم علی آهنگرمحله از مینودشت و ابوالفضل بری دیزج از گنبدکاووس به ترتیب اول و دوم شدند. (در این وزن همین 2 ورزشکار حضور داشتند)
نتایج انفرادی بخش دختران رده سنی نونهالان: فریماه رضایی از گرگان و سایدا شیخ از گنبدکاووس به ترتیب اول و دوم شدند.
نتایح اوزان مختلف رده سنی نوجوانان بخش دختران:
در وزن 39- کیلوگرم کوثر رمضانی از علی آبادکتول و آزیتا جوادی راد از مینودشت اول و دوم شدند، خدیجه سلیمانی و عارفه قره چماقلو از علی آباد کتول و مینودشت بطور مشترک سوم شدند.
در وزن 45- کیلوگرم زهرا شارزولی از گنبدکاووس و هما دیده بان سنجدتی از گرگان مدال های طلا و نقره را تصاحب کردند.
در وزن 48- کیلوگرم ریحانه ریگی از گرگان، مهدیس میرشکار از علی آباد کتول و نیایش صوفی از مینودشت در مکان های اول تا سوم ایستادند.
در وزن 52- کیلوگرم نرجس تیموری از کردکوی و مریم مسعودی از علی آباد کتول اول و دوم شدند.
در وزن 56- بهاره ظفرادیب از مینودشت، گل لر مختوم از گنبدکاووس و الناز جان پرور از گرگان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 60- تنها یک ورزشکار به نام فریماه آخوندی از کردکوی حضور داشت که مدال طلا این وزن بدون مسابقه به وی رسید.
نتایح اوزان مختلف رده سنی جوانان بخش دختران:
وزن 48- مهسا تالانه و یگانه شاهمرادی هر دو از مینودشت به ترتیب اول و دوم شدند و فاطمه مسعودی از علی آباد کتول به مقام سوم رسید.
وزن 52- هاجر شیخی از گنبدکاووس و یگانه دهقان از گرگان اول و دوم و فاطمه لکزایی فر از گرگان به همراه زهرا حسن زهی از مینودشت بطور مشترک سوم شدند.
وزن 56- فرزانه زادخواست از گرگان، فاطمه نوری از مینودشت و سمیرا لکزایی از گرگان بطور مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وزن 60- کیمیا حسینی از کردکوی، زهرا تابان مومن از گرگان و تالیا رضائی چماقی از مینودشت نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.
وزن 80- تنها نگین تخم افشان از علی آباد کتول حضور داشت که اول شد.
در پایان این رقابت ها در بخش تیمی دختران به دلیل تعداد کم شرکت کنندگان در برخی اوزان، تیم های اول تا سوم معرفی نشدند.
در این مسابقات 15 ورزشکار در بخش تالو نیز حضور داشتند که یک مرحله آن انجام و مرحله انتخاب نفرات برتر بزودی برگزار خواهد شد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.