به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا منتظری روز چهارشنبه در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه هنر اظهار داشت: در شرایط فعلی دشمن با سرمایه گذاری فراوان، تخریب و حمله به فرهنگ ایرانی و اسلامی را مورد هدف قرار داده که لازم است مسوولان با اتخاذ تدابیر مناسب از وارد شدن آسیب به این بخش جلوگیری کنند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مروج فرهنگ و هنر اصیل و بی پیرایه همراه با بهره مندی از معارف دینی و الهی بود که باید این میراث به دست آمده با برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مداوم حفظ شده و به نسل های آینده منتقل گردد.
رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان افزود: این انقلاب اسباب تحول و ترویج همه جانبه معارف و اصول اخلاقی و انسانی در عرصه های زندگی اجتماعی، اقتصاد، سیاست، فرهنگ، هنرو تکنولوژی را فراهم آورده و زمینه ای مناسب و مترقی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.
منتظری به طرح نیمه تمام احداث مجتمع فرهنگی هنری گرگان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح که می تواند تاثیری عمیق بر فرهنگ گرگان بگذارد از سال ها قبل آغاز شده اما با پیشرفت فیزیکی اندک ، همچنان چشم انتظار بودجه و اعتبار است .
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.