به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه درچهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: تعهد اشتغال گنبدکاووس برای امسال چهار هزار و 12 فرصت بوده که تا پایان سال به طور کامل محقق می شود.
وی با تاکید بر توجه بیشتر مدیران اجرایی برای ایجاد اشتغال و پیگیری مسائل حوزه جوانان، افزود: تشکل اتاق فکر در ادارات، نهادها و بویژه دانشگاه ها می تواند به رفع علمی و با برنامه مشکل اشتغال کمک نماید.
کریمی با گلایه از حضور کمرنگ روسای بانک ها در این نشست و ارائه ندادن گزارش میزان پرداخت تسهیلات حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان، از تلاش بهزیستی، ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در این بخش قدر دانی کرد.
وی همچنین از راه اندازی میز خدمت در روزهای جمعه با حضور مدیران اجرایی شهرستان در دو مصلی گنبدکاووس خبرداد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز گفت: دراین شهرستان 2 سمن در حوزه ورزش و جوانان فعال بوده و 10 سمن دیگر در حال دریافت مجوز هستند.
حجت الله یوسفی افزود: برای استفاده از ظرفیت جوانان نخبه اتاق فکری در اداره ورزش و جوانان تشکیل و به زودی فراخوانی برای حضور و عضویت بیشتر جوانان دراین اتاق صورت می گیرد.
در این نشست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس دانشگاه پیام نور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، کارشناس بهزیستی و یکی از جوانان کارآفرین گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های حوزه جوانان ارائه دادند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.