به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی هاشمیان روز دوشنبه در مراسم آغازعملیات اجرایی ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس افزود: درسال 94 مجموعه دستگاه قضایی گلستان فقط 400 اتاق داشت که اکنون این رقم به 700 اتاق رسیده است.
وی اضافه کرد: با احداث ساختمان جدید دادسرای گنبدکاووس با 61 اتاق و هزینه 200 میلیارد ریال از اعتبارات ملی طی دو سال، توسعه کمی و کیفی فضاهای اداری دادگستری گلستان به 100 درصد افزایش می یابد.
هاشمیان گفت: تا قبل از سال 94 مجموعه دستگاه قضایی گلستان از حیث فضاهای اداری دربین استان های کشور رتبه آخر را داشت، اما الان به رتبه های برتر رسیده ضمن اینکه 110 قاضی و تعداد زیادی کارمند هم به نیروی انسانی دادگستری استان اضافه شده است.
وی همچنین تصریح کرد: شاخصه حوزه قضایی و دیگر دستگاه های اداری خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است که بایستی همواره مورد توجه مدیران و کارکنان قرار داشته باشد.
رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به ورود سالانه 16 میلیون پرونده به دستگاه قضایی کشور، ادامه داد: رسیدگی به این تعداد پرونده که 400 هزار فقره آن به محاکم قضایی این استان وارد می شود، کار سنگینی است.
هاشمیان به وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی در گلستان نیز اشاره کرد و با یادآوری سخنان رهبری انقلاب در دیدار بادست اندرکاران و مسوولان برگزاری یادواره چهار هزار شهید این استان در دو سال پیش، گفت: آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند وحدت در گلستان کم نظیر بوده و می تواند الگوی دیگر نقاط کشور و جهان اسلام قرار گیرد.
به گفته وی، این تمجید رهبر معظم انقلاب افتخار و امتیاز بزرگی برای اقوام و مذاهب ساکن در استان گلستان است که باید قدر آن را بیشتر دانسته و تقویت نماییم.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.