به گزارش خبرنگار ایرنا، اجرای این طرح از امروز یکشنبه و به صورت آزمایشی در دبستان دخترانه شاهد گنبدکاووس آغاز شده و دانش آموزان 2 ساعت در هفته در قالب کلاس فوق برنامه در کارگاه های آموزشی شرکت می کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: دانش آموزان در این طرح که برای اولین بار در گلستان اجرا می شود با برخی مهارت های زندگی از جمله همدلی، خودآگاهی، روابط ارتباط موثر و روابط بین فردی، حل مساله، مهارت نه گفتن و مهارت های هنری و مقدماتی آشپزی مانند آشنایی با خواص خوراکی ها و غذاها آشنا خواهند شد.
حمیدرضا دزیانی اظهار داشت: یکی از ویژگی های این طرح، استفاده از ظرفیت و توان اولیای دانش آموزان، کارشناسان مشاوره، مربیان و کارشناسان هنری و فنی و حرفه ای برای آموزش مهارت به دانش آموزان است.
وی اضافه کرد: طرح آموزش مقدماتی مهارت های زندگی تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد و دانش آموزان اول تا ششم متناسب با پایه تحصیلی، 2 ساعت در هفته همراه با والدین خود در کارگاه های مهارت آموزی شرکت می کنند.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز دارد که نیمی از آنها در مقطع ابتدایی مشغول تحصیل هستند.
3039/ 3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.