به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان گلستان در گرگان اظهار داشت: بسیج و سپاه آمادگی دارد از همه توان و ظرفیت خود برای خدمتگزاری به مردم و نیل به خودکفایی، رونق اقتصاد مقاومتی، سازندگی و کمک به حل ناهنجاری های اجتماعی استفاده کند تا علاوه بر رفع نیازهای جامعه، آسیب حملات آمریکا و استکبار را از بین ببرد.
وی بیان کرد: استفاده از توان بالقوه و مملو از نیروهای خلاق و با دانش بسیجی می تواند گره های کور جامعه را به آسانی باز کرده و کشور را بیش از همیشه در مسیر ترقی و توسعه پایدار قرار دهد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) ، متعلق به هیچ حزب و گروه و تفکر سیاسی نیست و هدفی جز کمک به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.
سردار معروفی ادامه داد: دشمن با اطلاع از ناتوانی خود برای مقابله نظامی با ایران، به انجام جنگ های روانی روی آورده و به دنبال وارد کردن ضربه و خلل در مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گفت: آن ها می خواهند با مجموعه برنامه های عملیات روانی خود، ایمان، تمایلات و ذائقه مردم را تغییر داده و با نشر اخبار غلط و اشتباه، مردم را ناامید کنند که اتحاد، انسجام و وحدت مردم و مسوولان این توطئه ها را نقش بر آب خواهد کرد.
3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.