براساس گزارش این مدیریت، اکنون محورهای کوهستانی چار باغ در محور گرگان – شاهرود، درازنو در شهرستان کردکوی و افراتخته در علی آبادکتول با بارش برف و سایر محورهای ارتباطی استان تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران است.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گزارشی به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 55 گردنه برفگیر استان به طول 696 کیلومتر علاوه بر تامین شن و نمک موردنیاز و انباشت آن در 13 راهدارخانه، 24 گروه راهداری با بهره گیری از 341 نفر نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین آماده باش هستند.
غلامرضا بیکی افزود: تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز برای پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه ها به صورت شبانه روزی فعال است.
ییس گروه پیش ‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان در این پیوند گفت: سامانه کم فشار بتدریج تا ظهر فردا (سه شنبه) از آسمان استان خارج می شود.
محمود محمدقلی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیامد این ناپایداری باران ملایم، مه غلیظ در برخی از نقاط کوهستانی، ریزش برف در ارتفاعات بالای دو هزار متری از سطح دریا از جمله شاهوار و درازنو در استان تا ظهر سه شنبه است.
وی اضافه کرد: هوای پایدار طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان حاکم می شود ولی سامانه بارشی از بامداد جمعه به استان نفوذ کرده و پیامد آن کاهش نسبی دما و بارش پراکنده است.
هوای کنونی گرگان مرکز استان همراه با بارش باران، دمای آن 10 درجه سلسیوس و سرعت وزش باد هفت کیلومتر بر ساعت است.
6204/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.