بنا به اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراوه تپه، شهرام کوسه غراوی درآیین بزرگداشت سالگرد میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص)، امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت در مدرسه علوم دینی ربانیه روستای چنارلی، اظهار داشت: مردم در همه حال در صحنه های انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان قاطع و استوار در کنار مسئولان بوده اند.
نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحوزه اقتصادی آن امنیتی که مردم می خواهند، وجود ندارد، تصریح کرد: اکنون بیش از هر زمانی مسئولان حوزه اقتصادی و تامین معیشت می بایست در کنار مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
غراوی بابیان اینکه مجلس بر اساس وظایفی که دارد و در راستای حمایت از مردم تلاش های لازم را انجام می دهد، افزود : مجلس در حوزه تسهیلات اشتغال یک میلیارد و 500 میلیون دلاربه دولت اختصاص داده که مقدار قابل توجهی از آن به استان گلستان اختصاص یافته است.
دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس تاکیدکرد: با توجه به فرصت ایجادشده فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی درجهت جذب اعتبار، فعالیت اثربخش داشته باشند.
در این مراسم فرماندار مراوه تپه نیز به مناسبت این ایام مبارک از افتتاح سالن ورزشی روستای چنارلی از توابع بخش گلیداغ این شهرستان خبرداد.
یازمراد کوسه غراوی اعلام کرد: برای عملیات اجرایی این پروژه که 987مترمربع زیربنا دارد، 9میلیارد و 700میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان مراوه تپه با بیش از 62 هزارنفر جمعیت درمنتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.