به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی روز چهارشنبه درمراسم متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 20 طرح عمرانی و محرومیت زدایی سپاه گلستان در روستای 'بارانی ها' گنبدکاووس، گفت: بسیج خدمت به مردم را مانند دوران دفاع مقدس، مجاهدت می داند.
وی اضافه کرد: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است و در هر عرصه ای که انقلاب نیاز داشته باشد، پا به رکاب بوده، مخلصانه و با روحیه جهادی حضور یافته، به مردم خدمت کرده و از آن لذت می برد.
سردار معروفی با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم توسط همه مسئولان، تصریح کرد: در نظام و دولت اسلامی همه باید خدمتگزار و نوکر مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باشند، زیرا مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند.
وی با اشاره به دشمنی و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون، گفت: این دعوای دشمن با ملت و انقلاب اسلامی، به دلیل همراهی اقوام و مذاهب مختلف مردم با انقلاب در همه صحنه ها و ایستادن پای ارزش های نظام است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین با تبریک هفته وحدت و بسیج، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، سد و سنگر مستحکم ملت در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.
سردار معروفی، مکتبی، انقلابی و مردمی بودن را از شاخصه های مهم بسیج دانست و گفت: بسیج تنها یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه یک فرهنگ و آرمان است که با ایمان به خدا و باور به وعده های الهی و نیز براساس منطق قرآن و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) به انجام وظایف محوله می پردازد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان درباره طرح های افتتاحی بسیج سازندگی گلستان در هفته بسیج نیز گفت: از مجموع 20 طرح، 16 طرح عمرانی و محرومیت زدایی شامل دو خانه عالم، یک باب غسالخانه، یک کانون فرهنگی و هنری، ساماندهی آب های سطحی و یک واحد آموزشی و 10 خانه محروم با هزینه 10 میلیارد ریال از محل کمک های مردمی، خیرین و برخی ادارات و نهادها و نیز بسیج سازندگی درسطح استان گلستان افتتاح می شود.
وی افزود: علاوه بر طرح های افتتاحی، عملیات اجرایی چهار طرح دیگر شامل یک خانه عالم و سه واحد آموزشی در گلستان نیز آغاز می شود.
سردار معروفی بدون اشاره به هزینه پیش بینی شده برای چهار طرحی که عملیات اجرایی آن آغاز می شود، اضافه کرد: علاوه بر این، آیین افتتاح 40 طرح اقتصاد مقاومتی نیز به صورت متمرکز امروز در کردکوی برگزار می شود.
وی اعزام 250 گروه جهادی به مناطق محروم گلستان و تلاش برای تامین 500 فقره جهیزیه برای زوج های جوان را از دیگر اقدامات سپاه نینوا استان در هفته بسیج برشمرد و گفت: برای احداث مدرسه ابتدایی دو کلاسه راه دانش روستی بارانی ها که با زیربنای 120متر احداث شده، یک میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی و خیرین و بسیج سازندگی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج سازندگی در این شهرستان، گفت: امروز بسیج با استفاده از همه ظرفیت ها در خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی تلاش می کند.
در این مراسم که باحضور برخی مسئولان گنبدکاووس و اهالی روستای بارانی ها برگزار شد، از سوی بانک انصار گلستان برخی لوازم تحریر به دانش آموزان دبستان راه دانش این روستا اهدا شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.