به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمناف هاشمی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک بسیجیان استان در محل سالن اجتماعات استانداری با تاکید بر این که دشمن بسیج را مقابل خود می بیند، اضافه کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و وابستگی و تعلق خاطر به هیچ فرد، حزب و گروهی ندارد و همه مردم در قالب بسیج قرار می گیرند.
وی ادامه داد: با وجود نیروهای بسیجی در کشور، صدور پیام انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نخواهد شد و دشمن از این مساله اظهار نگرانی می کند و برنامه ریزی سنگینی به منظور جلوگیری از این مساله کرده است.
استاندار گلستان با اشاره به این که بسیج و بسیجیان تفکرات والا و بالایی دارند، گفت: این تفکر و روحیه بسیجی باعث شده تا امروز آمریکای جهانخوار و متحدانش به انزوا کشیده شود.
هاشمی با تاکید بر تغییر ماموریت امروز بسیج گفت: این قشر از جامعه باید در دستگیری از محرومیت و محرومین، حمایت از کمیته امداد و اقدام در بلایای طبیعی نقش خود را به خوبی ایفا کند.
استاندار گلستان افزود: باید مراقب باشیم دشمن با برنامه ریزی های خود باعث نشود تا جامعه ما از تفکر بسیجی فاصله بگیرد و با انحرافات، باعث به هدف رسیدن دشمن بشویم.
وی ادامه داد: افرادی در جامعه با نگاه معاندانه به‎دنبال خیانت به کشور هستند و بسیج می‌ تواند این افراد را شناسایی کند.
وی با تاکید بر وجود مشکلات در جامعه گفت: مدیران دستگاه ‌های اجرایی با استفاده از ابزارها و داشتن روحیه بسیجی می‌ توانند برای حل آن گام بردارند.
استاندار گلستان با بیان اینکه که در مدت حضورم در استان، خروجی برنامه های بسیج ادارات ملموس نبوده است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در ادارات تنها اسمی از بسیج ادارات باشد؛ باید طوری عمل کنیم که این بخش از ادارات، تاثیرگذاری بیشتری در حوزه های کاری خود داشته باشند.
هاشمی سالم بودن ادارات را منوط به داشتن روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از همین نیروهای بسیجی، بدون هیچ چشمداشتی در برابر دشمنان و متجاوزان تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند و این روحیه باید امروز در دستگاه های استان و بسیج ادارات باشد و حتی قویتر از گذشته عمل نماید.
3014/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.