به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار باقر رحمانی امروز سه شنبه در نشست خبری با تجلیل از اقدام امام راحل در تشکیل بسیج به منظور ماندگاری و دفاع از انقلاب اسلامی در همه عرصه ها اظهار داشت: انصافا این نهاد مردمی با توکل به خدا، ائمه اطهار (س) و تاسی جُستن از قیام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا توانسته طی 40 سال عمر انقلاب در عرصه های مختلف موفق عمل کند.
وی گفت: امروز نیز بسیج در حوزه های مختلف به ویژه ارایه خدمت به مردم در قالب طرح های عام المنفعه از جمله امدادرسانی، اجرای اردوهای جهادی، اعزام گروههای درمانی، مقابله با جنگ نرم دشمن و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد.
وی در ادامه به ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در گرگان اشاره کرد و افزود: در این راستا 313 ویژه برنامه متنوع در سطح شهرستان تدارک دیده شده که با مشارکت بسیجیان برگزار می شود.
سرهنگ رحمانی، غبار روبی و گلباران گلزار شهیدان، برپایی همایش شکوه اقتدار و یادواره شهدا، رونمایی از تمثال شهدای پنج آذر گرگان، تکریم از خانواده ایثارگران، اعزام هشت گروه جهادی و پنج گروه درمانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.
گرامی داشت هفته بسیج از 29 آبان آغاز شده است.
بسیج مستضعفین بفرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پنجم آذر سال 1358 تشکیل شد.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.