فرج الله رزاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو واحد آموزشی باحضور کارشناسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و خیرین مشارکت کننده در ساخت این دو مدرسه در روستاهای 'حاجی آباد' و 'تاقان بای پتکه' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس افتتاح شد.
وی گفت: برای مدرسه دو کلاسه روستای حاجی آباد با زیربنای آموزشی 143 مترمربع و 18 مترمربع سرویس بهداشتی و نیز 300 متر محوطه سازی مجموعا مبلغ سه میلیارد ریال هزینه شده است.
رزاقی اضافه کرد: از مجموع هزینه احداث این واحد آموزشی که به نام شهید 'معیری' نام گذاری شده، مبلغ 700 میلیون ریال توسط خانواده این شهید و بقیه ازمحل اعتبارات نوسازی مدارس گلستان هزینه شده است.
وی درخصوص مدرسه روستای تاقان بای پتکه گنبدکاووس نیز گفت: این واحد آموزشی سه کلاسه با 264 مترمربع زیربنای آموزشی و 30 مترمربع سرویس بهداشتی و نیز 700 مترمربع محوطه سازی احداث شده است.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: برای این واحد آموزشی مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که یک میلیارد و 100 میلیون ریال آن توسط خیرین و بقیه از محل اعتبارات نوسازی مدارس گلستان هزینه شده است.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا دوره دوم متوسطه دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.