مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: وضعیت جسمانی خلیل حنیف، مدیر کل امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطلوب و از سطح هوشیاری مناسب برخوردار است.

به گزارش ایلنا، محمد دادجو گفت: حال خلیل حنیف، مدیر کل امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مساعد بوده و از سطح هوشیاری مطلوب و فشار مناسب برخوردار است.

وی با بیان این که آسیب‌هایی به قسمتی از سر، مهره و ترقوه مصدوم وارد شده بود، افزود: در بررسی پزشکی مشخص شد که وی دارای خونریزی خفیف مغزی است و در سی‌تی‌اسکن‌های متوالی تا به امروز مشخص شد این خونریزی افزایش نیافته بنابراین به مرور زمان جذب خواهد شد.

دادجو ادامه داد: مصدوم دارای شکستگی ترقوه سمت چپ است و نیازی به جراحی ندارد و با بانداژ هشت درمان خواهد شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: به خاطر وضعیت شکستگی مهره پنج وی، ام آر‌ آی گرفته شد و نشان داد که آسیب جدی به این نقطه از بدن وارد نشده، اما برای بهبود آن نیاز به جراحی است که با توجه به وضع جسمانی وی امکان جراحی در گرگان فراهم و یا در صورت نیاز می‌تواند به تهران منتقل شود.

دادجو اضافه کرد: نگرانی گروه پزشکی از ارگان‌های داخلی بدن مصدوم هم وجود داشت که با بررسی انجام شده مشخص شد آسیبی به این نواحی وارد نشده است.

وی گفت: مصدوم می‌تواند در صورت نیاز برای روز دوشنبه ۲۸ آبان  به تهران منتقل شود.

گفتنی است که در عصر پنجشنبه (۲۴ آبان) در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان یکی از خودرو‌های حامل مدیران این وزارتخانه دچار سانحه شد و رئیس و معاون پارلمانی تأمین اجتماعی فوت کردند و خلیل حنیف مصدوم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.