به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی چهارشنبه شب در مراسم یادواره 40 شهید محله سیدآباد گنبدکاووس و مهدی شکوری شهید مدافع حرم این شهرستان گفت: امروز دشمنان انقلاب همانند 40 سال گذشته نمی خواهند تا انقلاب اسلامی به حرکت الهی خود ادامه دهد.
وی افزود: دشمنان انقلاب از گروه ها و احزاب مختلف جهان دور هم جمع شدند تا نگذارند ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب خود را برگزار کند.
حجت الاسلام رجنی اضافه کرد: اما ملت ایران با درس ایستادگی و مقاومت که از شهیدان یاد گرفته، قطعا جشن 40 سالگی انقلاب خود را باشکوهتر از سال های قبل برگزار می کند.
وی تصریح کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان است که با تاسی از خون سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در برابر دشمنان ایستادند و از آرمان های دین مبین اسلام و انقلاب و رهبران آن دفاع کردند.
مسئول بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان با اشاره به شان و منزلت شهیدان در نزد خداوند با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: نص صریح قرآن است که شهیدان زنده هستند و بالاترین مقام را نزد خدا داشته و در درگاه حضرت حق روزی می خورند.
حجت الاسلام رجنی افزود: این مقام و منزلت به خاطر ایستادگی شهیدان در برابر دشمنان و دفاع از دین خداوند است که در این راه خون خویش را نیز نثار کردند.
وی همچنین ایستادگی در برابر دشمنان را رمز بزرگی شهیدان دانست و اضافه کرد: امروز شهدا چلچراغ بزرگی و نشانه ای برای هدایت جامعه به سمت بزرگی هستند.
حجت الاسلام رجنی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان از سوی اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان، آنان را با شکست و ذلت مواجه می کند و این وعده الهی است.
وی گفت: امروز امت پیامبر(ص) از شیعه و سنی در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، یمن و بحرین در برابر دشمنان دین خدا مقاومت می کنند و به یقین پیروزی از آن آنان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، این مراسم در مسجد امام رضا (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس و با حضور برخی مسئولان، خانواده های معظم شاهد و دیگر اقشار مردم برگزار شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان از آغاز انقلاب اسلامی تا زمان حاضر 513 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.