به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در اجتماع راهپیمایان ضد استکباری 13 آبان گرگان در مصلی این شهر اظهار داشت: دولت آمریکا زوال پذیر، پوشالی و نابودشدنی است و این وعده الهی در نابودی مستکبرین در ادبیات امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجلی یافته و به یاری خداوند محقق خواهد شد.
وی بیان کرد: ایران با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی فراوان پس از پیروزی انقلاب به موفقیت و پیشرفت فراوان در بخش های گوناگون از جمله صنایع نظامی، دفاعی و موشکی رسید که نتیجه آن آرامش و امنیت مردم، اقتدار، ثبات و پایداری کشورمان است.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا افزود: با توجه به دستاوردهای چشمگیر ایران اسلامی، قدرت نظامی آمریکا در برابر توان دفاعی کشورمان به چالش کشیده شده و به مرحله بازدارندگی در برابر این مدعی و زورگوی استکباری رسیده ایم.
حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: برخی هنوز گمان می کنند که برقراری ارتباط با آمریکا تنها راه برون رفت از مشکلات است اما مبانی تاریخی، دینی و تجربه 40 سال گذشته ایران ناشی از فشارها و تحریم های ناجوانمردانه نشان داد نمی‌توانیم و نباید سازش کنیم.
وی به ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان در مدیریت کشور اشاره کرد و گفت: نقش نیروی جوان در دوران دفاع مقدس و تثبیت پیروزی انقلاب اسلامی تعیین کننده و اثرگذار بود و در شرایط کنونی هم استفاده از این ظرفیت می تواند جامعه را به گذر از سختی و مشکلات هدایت کند.
13 آبان یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 شمسی، شهادت دانش آموزان معترض به حکومت پهلوی در سال 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در ایران در سال 1358 توسط دانشجویان خط امام است.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.