عبدالاحد ارمشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کادر فنی تیم شهرداری چند بازی تیم درنای ارومیه را کاملا آنالیز کرده و براین اساس در چند روز گذشته تمرینات تاکتیکی را با بازیکنان انجام داده است.
وی اضافه کرد: تیم درنای ارومیه تیم جوان و با انگیزه ای است و درترکیب خود ازچند بازیکن ملی پوش رده نوجوانان و جوانان بهره می برد و قطعا آنان نیز برای برد به میدان می آیند.
ارمشی گفت: تیم ارومیه ای از تیم پیکان که اکنون بدون باخت در صدر جدول است، یک گیم گرفته و نشان داده که تیم با انگیزه ای است و پیروزی بر آن کار ساده ای نیست.
وی با بیان اینکه لیگ امسال لیگ بسیار سختی است زیرا در هر تیم از جمله تیم شهرداری گنبد چند بازیکن شاخص وجود دارد، اضافه کرد: امسال هیچ تیمی به ویژه تیم های تازه وارد لیگ، ضعیف نیستند و نبایستی دست کم گرفته شوند.
سرمربی تیم شهرداری گنبد خاطرنشان کرد: با این حال تیم شهرداری در سایه حمایت تماشاگران خونگرم خود با همه توان به دنبال کسب سه امتیاز بازی فردا مقابل درنای ارومیه است.
ارمشی در خصوص دو بازی خارج از خانه تیم شهرداری گنبد در هفته سوم و چهارم لیگ برتر در تهران و سیرجان گفت: دربازی مقابل عقاب نهاجا، بازیکنان ما نتوانستند بازی های خوب خود در دو هفته نخست را ارائه کنند و همین امر باعث شکست ما شد.
وی افزود: تیم عقاب نهاجا اگرچه تیم ناشناخته ای بود اما بازیکنان خوب و با انگیزه ای داشت و موفق شد به سختی تیم شهرداری را شکست دهد و ما نیز یک امتیاز از بازی گرفتیم.
ارمشی اضافه کرد: در بازی با تیم سیرجان نیز که از دیگر تیم های خوب امسال لیگ برتر و دارای چند بازیکن ملی پوش است، بازیکنان شهرداری برای جبران باخت هفته قبل، با انگیزه بالا بازی کردند و موفق شدند در یک بازی سخت دو امتیاز به دست آورند.
وی تصریح کرد: لیگ امسال لیگ سختی است و تیم ضعیف نداریم و همه تیم ها با انگیزه به دنبال پیروزی در بازی های خود هستند بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
به گزارش ایرنا، در هفته پنجم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبدکاووس از ساعت 16 یکشنبه سیزدهم آبان در خانه خود به مصاف تیم درنای ارومیه می رود.
تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با 9 امتیاز در رده چهارم و تیم درنای ارومیه بدون امتیاز در رده آخر جدول 13 تیمی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور قرار دارند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از قطب های والیبال کشور محسوب می شود.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.