رییس هیات تکواندو گنبدکاووس در حاشیه این آزمون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گنبدکاووس میزبان دویست و چهل و هفتمین دوره آزمون ارتقای کمربند پون و دان 3 و 4 رشته رزمی تکواندو است.
محمدرضا میرنیا با بیان اینکه در این آزمون 288 تکواندوکار از 18 استان شرکت کردند، افزود: در بخش داوری این آزمون رییس کمیته آزمون فدراسیون و 9 ممتحن کشوری حضور دارند.
وی با اشاره به همکاری مدیران و مسئولان شهرستانی برای فراهم کردن زمینه میزبانی این آزمون گفت: اقدام مدیریت آموزش و پرورش به دلیل واگذاری دو خوابگاه برای استراحت ورزشکاران قابل تقدیر است.
دبیر کمیته آزمون فدراسیون تکواندو نیز در این خصوص گفت: هنرآموزان رشته تکواندو در زمان های مشخصی برای ارتقای کمربند و درجات خود در مقاطع آزمونی که فدراسیون تعیین می نمایند ثبت نام می کنند و در صورت کسب موفقیت در آیتم های مورد نظر به درجات بالاتر می رسند.
خشایار نیکخو در خصوص شرایط میزبانی افزود: شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان دارای پتانسیل های خوب از نظر سخت افزاری می باشد که از جمله آنها داشتن کادر مجرب و سالن های مناسب است و این مسائل سبب شد تا گنبدکاووس میزبانی این آزمون را برعهده بگیرد.
وی ابراز کرد: ورزش تکواندو به عنوان یک رشته المپیکی علاقه مندان بی شماری در کشور دارد و از همین رو ایران با اعزام تیم های قدرتمند در همه تورنمنت های بین المللی صاحب سکو است و می توان ایران را جزو سه کشور برتر در این رشته رزمی در نظر گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.