در این بازی که شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی مرحوم حمیدی مشهد برگزار شد، تیم شهرداری در ثانیه های پایانی در حالی که با نتیجه تساوی 62 بر 62 بازی را در دست داشت، موفق شد با به ثمر رساندن یک 2 امتیازی به برتری برسد.
تیم شهرداری در کوارترهای اول و چهارم با نتیجه 18 بر 8 و 13 بر 11 بازی را به میزبان خود واگذار کرد، اما در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج 24 بر 16 و 21 بر 15 رقیب خود را مغلوب کرد.
تیم بسکتبال شهرداری در هفته نخست این رقابت ها قرار بود روز پنجشنبه هفته قبل در گرگان، میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی باشد که این بازی به دلیل انصراف تیم دانشگاه آزاد از رقابت ها، برگزار نشد.
همچنین تیم آویژه صنعت پارسا مشهد در هفته نخست در بندرامام به مصاف تیم پتروشیمی این شهر رفت که با نتیجه 98 بر 53 بازی را میزبان خود واگذار کرد.
قرار بود رقابت های لیگ برتر مردان بسکتبال باشگاه های کشور، از هفته گذشته با حضور 11 تیم، آغاز شود که براساس برنامه فدراسیون تیم شهرداری تبریز استراحت داشت و برنامه بازی 10 تیم دیگر (پنج دیدار هفته نخست) اعلام شد که 24 ساعت قبل از آغاز رقابت ها تیم دانشگاه آزاد انصراف داد و تعداد تیم ها به عدد 10 رسید، اما شهرداری گرگان و شهرداری تبریز بازی نکردند.
بعد از آغاز رقابت های لیگ و برگزاری هفته نخست این بازی ها، تیم شهرداری تبریز نیز انصراف خود را روز شنبه پنجم آبان ماه اعلام کرد و بنا شد تا ادامه این رقابت ها با حضور 9 تیم برگزار شود، که برهمین اساس با توجه به تعطیلی هفته آینده رقابت ها به مناسبت ایام عزاداری آخر ماه صفر (رحلت حضرت محمد ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و امام رضا ع) برنامه هفته سوم با تغییراتی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.
در سایر بازی های هفته دوم تیم های ذوب آهن اصفهان، شیمیدور تهران و پتروشیمی بندرامام به ترتیب در برابر تیم های پگاه ایران، رعد پدافند دزفول و نیروی زمینی به برتری دست یافتند و تیم پالایش نفت آبادان نیز استراحت داشت.
3014/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.