به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی جمالی زاده امروز پنجشنبه در کلنگ زنی و افتتاحیه چند طرح عمرانی گرگان اظهار داشت: بدون شک توسعه هر استانی نیازمند برنامه محوری است و گلستان نیز از این قائده مستثنی نیست.
وی افزود: البته رسیدن به نقطه هدف در برنامه محوری نیازمند همکاری، هم افزایی و همگرایی همه مدیران و بخش های مختلف درون شهری و درون استانی است.
وی ادامه داد: پروژه های بزرگ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان گویای برنامه محور حرکت کردن مدیریت شهری مرکز استان گلستان است.
استاندار گلستان هم با تاکید بر تلاش مضاعف و اتکا به منابع داخلی گفت که سال گذشته 12 هزار میلیارد ریال در استان برای رونق تولید جذب شد که در قیاس با استان های صنعتی چشمگیر است.
سید مناف هاشمی با بیان اینکه در بخش اعتبارات ارزان قیمت روستایی حدود 120 درصد جذب اعتبار داشتیم، اظهار کرد: این استان نیازمند شتاب بیشتر در مسیر توسعه است و باید پروژه های بزرگ در گرگان به عنوان مرکز استان اجرایی شود.
وی اضافه کرد: در پی آن هستیم تا پادگان گرگان به بیرون شهر منتقل شود و از فضای وسیع آن در جهت رشد و توسعه منطقه در ابعاد مختلف و بهره مندی مردم استفاده بهینه شود.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان نیز در این مراسم از بهره داری 40 پروژه در دهه فجر امسال در این شهر خبر داد و گفت: همچنین عملیات احداث شهربازی مدرن آغاز خواهد شد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.