سیدرسول حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با شروع عملیات اجرایی مرحله دوم و شتاب عملکردی پیمانکار مرحله اول این جاده، عملیات اجرایی پروژه ملی بهسازی و تعریض جاده بین المللی آزادشهر - شاهرود تسریع می شود.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده این پروژه در حال حاضر در قالب چهار قرارداد مجزا و در سه جبهه کاری با اعتبار بالغ بر 570 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی در تشریح بیشتر این پروژه ملی افزود: قطعه اول حدفاصل آزادشهر به شهر نوده خاندوز است که با شانه سازی، تعریض و استانداردسازی دوربرگردان ها و همچنین نصب روشنایی محور با مبلغی بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجرا است.
حسینی قطعه دوم را حدفاصل کیلومتر 13 لغایت 28 این مسیر عنوان و ابراز کرد: این قطعه با موضوع قرارداد بهسازی و تعریض محور، شامل ترانشه برداری، دیواره سازی و احداث ابنیه فنی با مبلغ 280 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد در حال انجام است.
فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: قطعه سوم این پروژه از کیلومتر 28 لغایت 38 این مسیر می باشد که قرارداد بهسازی و تعریض محور آزادشهر به شاهرود با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال با پیمانکار بسته شده است و عملیات اجرایی آن بزودی طی مراسمی با حضور یکی از مقامات عالیرتبه کشوری و استاندار گلستان آغاز می شود.
شهرستان 96 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد و جاده آزادشهر - شاهرود موسوم به جاده خوش ییلاق در این شهرستان اتصال دهنده استان گلستان به استان سمنان است.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.