سرهنگ محمود علی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش سرقت گوسفند از یک واحد دامداری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
وی اضافه کرد: این سارق سابقه دار، گوسفندان ربوده شده را در مکانی خارج از روستای محل سرقت مخفی کرده بود که با اعتراف به بزه خود، گوسفندان کشف و تحویل صاحبشان شد.
سرهنگ علی فر گفت: چند روز قبل نیز ماموران پلیس آگاهی یک سارق سابقه دار دیگر را که در روستاهای گنبدکاووس اقدام به سرقت احشام می کرد، شناسایی و دستگیر کردند که این متهم، به 18 فقره سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان توسط پلیس فتا ( فضای تولید و تبادل اطلاعات ) و تحویل آن به مرجع قضایی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی فر افزود: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع از طریق پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی های فنی دریافتند که برداشت های غیرمجاز که در مجموع مبلغ پنج میلیون ریال بوده، در قالب پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.
سرهنگ علی فر گفت: بر این اساس تلاش برای شناسایی متهم آغاز و پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.
وی تصریح کرد: متهم ابتدا بزه انتسابی را انکار می کرد اما با مدارک و مستندات ارائه شده توسط پلیس فتا، به بزه خود اقرار نمود.
این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد تا از قرار دادن رمز دوم حساب و یا کارت بانکی خود نزد دیگران پرهیز نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.