جمال واحدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه شهرداری گنبدکاووس با هماهنگی فدارسیون والیبال، در روز بازی این تیم با شهرداری ارومیه در روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی مراسم گلزیران برای یاشار کمی کرد.
وی گفت: براین اساس علاوه بر کمک 30 میلیون ریالی اعضای شورای اسلامی شهر گنبد، 30 درصد بلیط فروشی بازی اشاره شده، کمک های تماشاگران و نیز کمک پنج میلیون ریالی تیم شهرداری ارومیه به این بازیکن بیمار اختصاص یافت.
واحدی اضافه کرد: تماشاگران در روز بازی دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه مجموعا مبلغ 12 میلیون و 770 هزار ریال کمک کردند.
وی، مبلغ 30 درصد بلیط فروشی را نیز 40 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مجموع کمک های جمع آوری شده 87 میلیون و 770 هزار ریال بوده است که تاکنون کمک تماشاگران به حساب یاشار کمی واریز شده و بقیه کمک ها نیز تا پایان هفته جاری به حساب این بازیکن واریز می شود.
به گزارش ایرنا، یاشار کمی بازیکن جوان و خوش اخلاق اهل شهر بندرترکمن درغرب استان گلستان، متولد 1377 والیبالیست سابق تیم ملی نوجوانان است که والیبال را از سال 92 نزد مربی خود دردی محمد کمی شروع کرد و در سال 1395 با تیم نوجوانان استان گلستان به نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت؛ وی این روزها به سبب ابتلا به بیماری سخت سرطان استخوان در بستر بیماری است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.