به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور این شهرستان در مسابقات سراسری دانش آموزی، افزود: ورزش گنبد در رشته های مختلف استعدادهای زیادی دارد که با ایجاد زیرساخت ها و حمایت های لازم می توان آن را بیش از پیش توسعه داد.
وی با قدردانی از افتخارآفرینی ورزشکاران دانش آموز گنبدی اضافه کرد: نبود استخر و یک سالن ورزشی استاندارد ویژه ورزش های دانش آموزی از نیازهای این شهرستان است که باید پیگیری و احداث شود.
کریمی، تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام، احداث سالن های ورزشی جدید و جایگزین کردن آن با سالن های قدیمی، راه اندازی مرکز استعداد یابی فوتبال و افزایش حمایت های مادی و معنوی از ورزشکاران را از جمله رویکردهای این شهرستان درحوزه ورزش برشمرد.
وی با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در حمایت مالی از تیم والیبال این شهرستان، تصریح کرد: تمدید قرارداد برگزاری مسابقات سوارکاری توسط هیات سوارکاری این شهرستان در روزهای آینده در تهران نهایی می شود.
به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش گنبد نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های ورزش دانش آموزی ارائه داد و گفت: 456 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در سال تحصیلی 97 - 96 در مسابقات استانی که در 16 رشته برگزار شد، 39 مدال طلا، 31 نقره و 19 برنز کسب کردند.
فرج الله رزاقی افزود: کسب این تعداد مدال سبب شد تا گنبدکاووس رتبه نخست گلستان را در مسابقات ورزشی دانش آموزان این استان به دست آورد.
وی اضافه کرد: 9 تیم دانش آموزی دختر و پسر گنبدکاووس به نمایندگی از استان گلستان در مسابقات ورزش دانش آموزان کشور که تابستان امسال برگزار شد، شرکت کرده و موفق به کسب پنج مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رشته های والیبال، بدمینتون، دو و میدانی و ژیمناستیک شدند.
رزاقی با درخشان دانستن استعدادهای ورزشی گنبدکاووس در رشته های مختلف، گفت: هم اکنون فقط در دو رشته والیبال 28 کانون با یک هزار عضو و در رشته فوتبال نیز 10 مدرسه با یک هزار عضو فعال هستند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم که در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد از 50 نفر از دانش آموزان مدال آور، مربیان و سرپرستان تیم، داوران و نیز دبیران برتر رشته الگوهای برتر تدریس حوزه تدربیت بدنی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.