جمال واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس ابلاغ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، مراسم گلریزان برای یاشار کمی ساعت 15:30 عصر امروز و قبل از شروع بازی دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه برگزار می شود.
وی بهای بلیط ورودی تماشای بازی امروز را 50 هزار ریال اعلام کرد و گفت: برای جمع آوری کمک های مردمی برای این بازیکن، دو صندوق نیز پیش بینی شده که در محل درهای ورودی سالن المپیک گنبد قرار داده می شود.
واحدی اضافه کرد: علاوه بر دو صندوق، قبض های 50 هزار ریالی برای هدیه به یاشار کمی نیز چاپ شده که افراد می توانند با خرید یک یاچند برگ از آن در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.
وی تصریح کرد: یاشار کمی عضو تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی بوده چند سالی نیز در تیم والیبال گنبدکاووس درسال های گذشته توپ زده و از این حیث دین بزرگی بر گردن مردم این شهرستان و خانواده بزرگ والیبال دارد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد همچنین گفت: در مراسم گلریزان امروز، شورای اسلامی این شهر مبلغ 30 میلیون ریال و باشگاه شهرداری ارومیه نیز مبلغ پنج میلیون ریال به یاشار کمی هدیه می کنند.
واحدی افزود: مراسم گلریزان امروز قرار است از چند شبکه سیمای جمهوری اسلامی و نیز شبکه استانی گلستان پخش شود.
به گزارش ایرنا، یاشار کمی بازیکن جوان و خوش اخلاق اهل شهر بندرترکمن درغرب استان گلستان، متولد 1377 والیبالیست سابق تیم ملی نوجوانان است که والیبال را از سال 92 نزد مربی خود دردی محمد کمی شروع کرد و در سال 1395 با تیم نوجوانان استان گلستان به نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت؛ وی این روزها به سبب ابتلا به بیماری سخت سرطان استخوان در بستر بیماری است.
به گزارش ایرنا، در بازی های تیم والیبال گنبدکاووس که درسالن المپیک این شهر برگزار می شود معمولا از سه تا پنج هزار نفر تماشاگر حضور می یابند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.