سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نامه ای از فدراسیون بسکتبال مبنی بر آماده نبودن شرایط تیم دانشگاه آزاد برای حضور در هفته اول لیگ به دست ما رسید و در نشست هیات مدیره و مدیرعامل با وجود آمادگی تیم گرگانی و مساعد بودن شرایط میزبانی، با درخواست آنان و نظر فدراسیون موافقت کردیم.
هادی ایزدپناه اظهار داشت: گرگان آماده میزبانی از شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر بود، بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر نصب و تدابیر لازم برای بلیت فروشی، نظم و آرامش داحل سالن نیز اتخاذ شده بود.
به گزارش ایرنا دیدار تیم‌ های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور قرار بود فردا پنجشنبه سوم آبان ماه سال جاری ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شود.
وی در خصوص این که بازی در زمان دیگری برگزار می شود و یا بطور کل لغو شده است، بیان کرد: این مساله بستگی به شرایط و موقعیت تیم دانشگاه آزاد و ادامه حضور آن در لیگ بستگی دارد.
ایزدپناه اضافه کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان با توجه به لغو این دیدار، درهفته دوم با آمادگی کامل تری به مصاف تیم 'پارسا مشهد' می رود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از جذب یک بازیکن آمریکایی در پست یک (گارد راس) این تیم خبر داد و گفت: قرارداد جذب این بازیکن و حضور در تیم گرگان منعقد شده و در مراحل پایانی صدور ویزا و فراهم شدن مقدمات حضورش هستیم.
حمیدرضا کلاسنگیانی اظهارداشت: این بازیکن 28 ساله سابقه حضور در 'یورو لیگ' (لیگ اروپا) را دارد و از آنجایی که نتوانستیم کاپیتان و گارد راس سابق تیم ملی را به علت مبلغ بالای قراردادش به خدمت بگیریم، با چهارمیلیارد ریال با این بازیکن آمریکایی به توافق رسیدیم.
به گفته وی، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در پست پنج (سنتر) به احتمال زیاد از هفته پنجم به لیست تیم ما اضافه می شود.
وی یادآور شد: در فهرست کنونی تیم 6 بازیکن بومی قرار دارد که در کنار 5 بازیکن غیربومی و با جذب یک بازیکن خارجی (پس از انجام تست های ورزشی در فدراسیون) برای موفقیت بسکتبال شهرداری گرگان تلاش خواهند کرد.
به گفته وی، فهرست بازیکنانی که تاکنون با این تیم قراردارد بسته اند شامل سامان طاهرپور، مسعود سلیمانی، حامد سهراب نژاد، عدنان دورقی و امیر صدیقی (غیربومی) و یاسین کلاسنگیانی، امیرحسین یعقوب پور، رهام کبیر، مبین شیخی، پدرام فخفوری و امیرحسین عشقی (بازیکنان بومی) است.
سرمربی تیم شهرداری گرگان در خصوص نظرسنجی فدراسیون مبنی بر پرطرفدارترین تیم بسکتبال ایران نیز گفت: هواداران بسکتبال گرگان از سال های گذشته تاکنون این علاقمندی و در صدر بودن را ثابت کرده اند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.