محمد باقرپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغ 52 میلیارد ریال از تسهیلات پیش بینی شده امسال از محل منابع اشتغال توسعه روستایی، 23 میلیارد ریال از منابع بانکی و حدود 11 میلیارد ریال از منابع امدادی این نهاد است.
وی مجموع مبلغ وام اشتغال پرداختی در سالجاری تاکنون را 16 میلیارد و 200 میلیون ریال برای 81 نفر ذکر کرد و گفت: از این مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال از محل منابع بانکی تبصره 16 با کارمزد چهار درصد در قالب 43 پرونده هرکدام به مبلغ 200 میلیون ریال پرونده از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منطقه یک گنبدکاووس افزود: از محل منابع امدادی با کارمزد صفر نیز تاکنون مبلغ هفت میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب 38 پرونده هر کدام به مبلغ 200 میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر موارد فوق و برای بهره مندی مددجویان از تسهیلات اشتغال توسعه روستایی تاکنون 20 پرونده نیز با میانگین هر پرونده 500 میلیون ریال، تکمیل و برای تصویب به کارگروه اشتغال گنبد ارسال شده است.
باقرپور از جذب کامل تسهیلات پیش بینی شده تا پایان امسال خبر داد و گفت: تسهیلات پرداختی بیشتر در حوزه راه اندازی کسب و کارهای خرد و بنگاه های کوچک تولیدی در بخش های اقتصادی، خدماتی و کشاورزی، مشاغل خانگی، پرورش دام سبک و خرید تراکتور بوده است.
وی همچنین از اختصاص 42 نفر سهمیه حمایت از مددجویان علاقه مند برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال خبر داد و افزود: به هر یک از این افراد تا هفت میلیون ریال کمک هزینه پرداخت می شود.
در حال حاضر کمیته امداد منطقه یک شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان سه هزارو 789 خانوار با جمعیت 6 هزارو 460 نفر زیر پوشش دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.