عبدالاحد ارمشی چهارشنبه شب در پایان بازی هفته اول لیگ برتر والیبال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس افزود: حضور پرشور هواراداران در سالن و تشویق های آنان باعث شد تا بازیکنان نیز با تمام توان در میدان ظاهر شده و در مقاطعی از بازی طوفانی بازی کرده و تعجب همگان را برانگیختند.
وی افزود: می توانستیم بازی را در سه گیم ابتدایی نیز به پایان برسانیم ولی بازی اول لیگ همیشه شرایط و بار روانی خاص خود را دارد و به همین دلیل یک گیم را به حریف واگذار کردیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با اشاره به تلاش های مسئولان گفت: از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی تشکر می کنم که تلاش کردند تیمی قدرتمند برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر شکل بگیرد.
سرمربی تیم والیبال شهروند اراک نیز در پایان مسابقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازی پرشور و زیبایی را شاهد بودیم و بابت این برد به تیم میزبان تبریک می گویم.
اکبر خداوردی با بیان اینکه بازی اول شرایط خاص خود را دارد و بازی دو تیم از نظر فنی بار مناسبی داشت، گفت: در مجموع از بازی و عملکرد تیمم راضی هستم.
وی خاطر نشان کرد: تیم شهروند اراک نیاز به تلاش و تمرین بیشتر برای کسب امتیاز در یازی های آینده لیگ برتر دارد.
به گزارش ایرنا، در هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، تیم شهرداری گنبد میزبان شهروند اراک بود که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.