به گزارش ایرنا رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در این مراسم خطاب به مسوولان قضایی، اجرایی، امنیتی و نظامی گفت: خداوند بهترین عمل را براساس توان ما می خواهد.
حجت الاسلام شکرالله بهرامی اظهارداشت: حوزه مسوولیت فرد اگر گسترده تر باشد، انتظار بالاتری از وی می رود.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین، گلستان را الگوی وحدت کشور دانست و از ارتباط خوب نیروهای مسلح، مسوولان اجرایی و قضایی این استان تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری گلستان هم گفت: براساس اعلام مسوولان ارشد، تعامل و همکاری شوراهای قضایی و تامین استان در کشور مثال زدنی است.
هادی هاشمیان با اشاره به سکونت و اتحاد اهل سنت و اهل تشیع استان اظهار داشت: وحدت اقوام و گروه های مختلف ساکن گلستان مثال زدنی بوده و از این اتحاد رهبر معظم انقلاب تقدیر کرده است.
وی به فعالیت دستگاه قضایی گلستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته در مقایسه با سال 95 ورودی پرونده ها به محاکم استان سه هزار مورد کاهش داشت و در تعیین مجازات های جایگزین حبس نیز اقدامات خوبی انجام شد.
به گزارش ایرنا دادستان نظامی و سرپرست سابق سازمان قضایی گلستان نیز بیان کرد: بیش از 116 هزار نفر ساعت آموزش با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در 2 سال اخیر در استان ارائه شده است.
رحیم رحیمی میلاشی ادامه داد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه انجام شده شاهد کاهش 45 درصدی وقوع جرم در سطح نیروهای مسلح استان نیز هستیم.
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان هم در سخنانی با یادآوری تعامل خوب میان نیروهای مسلح و شورای تامین و دستگاه قضایی گفت: در حوزه شاخص های امنیتی این استان نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
به گزارش ایرنا پیش از این مسوولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی گلستان برعهده محمدیوسف حسنی و رحیم رحیمی میلاشی بود.
میلاشی چند ماه با حفظ سمت دادستان نظامی، سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان نیز بوده است.
3042/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.