به گزارش ایرنا، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور از فردا (چهارشنبه) 25 مهر با برگزاری مسابقات هفته اول در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود؛ در این دوره از مسابقات 13 تیم حضور دارند.
عبدالاحد ارمشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس که از دو ماه پیش شکل گرفته است، در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آمادگی خود را برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید مسابقات لیگ برتر انجام می دهد.
وی اضافه کرد: این تیم با حمایت کامل باشگاه، بازیکنان مدنظر در پست های مختلف به جز دو نفر را جذب کرده و اکنون در آمادگی کامل برای شروع مسابقات لیگ برتر قرار دارد.
ارمشی گفت: درصورت نیاز تیم به بازیکن جدید، درنیم فصل اقدام می شود، با این حال با بازیکنانی که جذب شده اند و تمرینات خوبی که انجام شده و با حمایت تماشاگران خونگرم که یار هفتم تیم محسوب می شوند، موفقیت های خوبی در این فصل به دست خواهیم آورد.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری گنبد هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد و با قدرت از حیثیت والیبال این شهرستان در مسابقات دفاع می کند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص بازی نخست این تیم، گفت: معمولا بازی اول برای همه تیم ها سخت و حساس است اما تلاش می کنیم با استفاده از فرصت میزبانی و تشویق بی وقفه تماشاگران، با یک بازی خوب و قدرتی سه امتیاز این بازی را ب هدست آوریم.
ارمشی افزود: تیم شهروند اراک از تیم های جوان و خوب این فصل است و ما نیز با درک این موضوع نه تنها این تیم، بلکه هیچ تیم دیگری را دست کم نمی گیریم.
به گزارش ایرنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از فردا چهارشنبه 25 مهر آغاز می شود و تیم شهرداری گنبد در نخستین بازی خود در سالن المپیک این شهر، میزبان شهروند اراک است.
بهروز جعفری به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار برعهد دارند؛ در این مسابقه اسماعیل صباغ ناظر داوری و حسین پورکاشیان نماینده سازمان لیگ هستند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دراین شهرستان که تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی را به تیم ملی در رده های مختلف سنی معرفی کرده، علاقه مندان زیادی در بین مردم بویژه ترکمن ها دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.