به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، دکتر ابراهیم گلمکانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان کلاله گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان جمعیت قابل توجهی از مردم کلاله و شهرستان های همجوار در شرق گلستان و مسافران امام رضا (ع) را تحت پوشش قرار می دهد، با اختصاص امکانات و تجهیزات قابل توجه و کامل تر باید ارائه خدمت نماید.
معاون وزیر بهداشت اظهارداشت: علاوه بر تخصیص چهاردستگاه دیالیز به این بیمارستان، برای اعزام پزشکان متخصص نیز که در آبان ماه انجام می شود، قطعا پیگیری های لازم به عمل می آید.
شهرام غراوی نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز درحاشیه این بازدید اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده و قول های مساعد وزارت بهداش ، همچنین حل مشکل گمرکی تجهیزات پزشکی، در یک تا دو ماه آینده دستگاه سی تی اسکن نیز در بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله نصب و خدمات آن به بیماران ارائه می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز اظهار داشت: پوشش حدود 70 درصدی تخت های بیمارستانی، نشانگر ارائه خدمات مناسب این بیمارستان به بیماران است.
دکتر علیرضا فاضل گفت: در توزیع پزشکان متخصص که آبان ماه انجام می شود، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد.
بیمارستان 190 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) کلاله به حدود دویست هزار نفر جمعیت شهرستان های کلاله، مراوه تپه، گالیکش و مسافرین گلستان به خراسان و زائران امام رضا (ع) ارائه خدمت می کند.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.