عادل مصدقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر خسارت در حوزه تخریب آسفالت، شکستگی کناره پل ها، دیواره پل ها، تابلوهای علایم ایمنی شامل اخطار، انتظامی و اطلاعاتی، گاردیل و خط کشی مسیرها در شهرستان های مراوه تپه، مینودشت، گالیکش، کلاله، علی آباد، گرگان و کردکوی گزارش شده است.
به گفته وی، میزان خسارت وارده در گزارشی به مدیریت بحران استانداری گلستان و تهران به منظور بررسی راهکارهای جبران و رفع آن اعلام شد.
معاون راهداری گلستان در خصوص وضعیت کنونی جاده ها نیز گفت: اکنون تمامی راه های استان و از جمله مناطق کوهستانی باز بوده و تردد در آن برقرار است، ولی به دلیل لغزنده بودن برخی از مسیرها، رانندگان احتیاط کرده و به توصیه های پلیس راه توجه کنند.
وی افزود: 20 گروه راهداری با تجهیزات کامل ازعصر جمعه در محورهای ارتباطی استان مستقر شده و همچنان در حال خدمت رسانی هستند.
استان گلستان واقع در شمال کشور 54 گردنه به طول 603 کیلومتر و حدود یکهزار و 900 کیلومتر جاده کوهستانی و برفگیر دارد.
از جمله مسیرهای کوهستانی و برفگیر استان، درازنو در کردکوی، توسکستان و چهارباغ در گرگان، افراتخته در علی آباد، خوش ییلاق در آزادشهر، جنگل گلستان و گلیداغ در مراوه تپه است.
مجموع راه های حوزه استحفاظی استان بالغ بر پنج هزار کیلومتر است.
به گزارش ایرنا سامانه سرد و بارشی از عصر جمعه وارد گلستان شد و طبق اعلام هواشناسی استان این سامانه امروز یکشنبه خارج می شود.
اکنون دمای گرگان مرکز استان گلستان 14 درجه سلسیوس، هوا ابری و سرعت وزش باد هفت کیلومتر بر ساعت است.
6204/1648/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.