به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی برخی افراد با سوء استفاده از موقعیت مالی و مقامی خود به دنبال ضربه زدن به نظام و کسب درآمد فراوان و یک شبه هستند.
وی بیان کرد: این افراد به جای آنکه فرامین رهبر معظم انقلاب و سخنان مسوولین را سرلوحه کار خود قرار دهند، رسیدن به افکار و اندیشه‌های دشمنان را مقصد خود قرار داده‌ و در این مسیر ابایی از خیانت و آسیب زدن به کشورشان ندارند.
خطیب جمعه گرگان افزود: یکی از نیازهای مهم این روزهای کشور حفظ خونسردی مردم و تلاش شبانه روزی مسوولان برای برگرداندن آرامش به جامعه است.
حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: مسوولان بارها اعلام کرده اند که مایحتاج ضروری مردم به اندازه کافی در بازار و انبارها فراهم است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
وی ادامه داد: مردم نباید تحت تاثیر تبلیغات دروغین دشمن اقلام و مایحتاج را در خانه انبار و احتکار کنند.
امام جمعه موقت گرگان گفت: دولتمردان در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای ارتقای رفاه مردم هستند و دشمنان که نمی خواهند این هدف به نتیجه برسد از هر روشی قصد وارد کردن آسیب و خسارت به کشور را دارند.
حجت الاسلام لیوانی بیان کرد: دشمنان با تبلیغات دروغین رسانه ای و بهانه‌های مختلفی مانند بیکاری و یا رکود بازار مردم را تشویق به حضور در خیابان ها کرده و با هدایت عوامل نفوذی خود شعارهای براندازانه سر می‌دهند که لازم است ملت بیش از همیشه هوشیار باشد.
وی افزود: دشمن یک روز تروریست به میدان می‌فرستد و روزی دیگر با ورود دلالان به بازار و افزایش قیمت ارز و سکه قصد ایجاد التهاب در امنیت عمومی جامعه را دارد اما مردم مطمئن باشند که با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولین، حربه‌های اهریمنی به جایی نخواهد رسید.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.