به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس کل دادگستری استان گلستان در مراسم افتتاح مجموعه فاز دوم ساختمان دادگستری شهرستان گالیکش گفت: این ساختمان با هزینه پنج میلیارد ریال از محل صرفه جویی حوزه قضایی استان گلستان به بهره برداری رسیده است.
هادی هاشمیان با اشاره به راه اندازی ستاد صرفه جویی در دادگستری استان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: علاوه بر ساخت ساختمان برای دادگستری گالیکش، با اقدامات انجام شده در این ستاد هزینه 10میلیارد ریال پستی حوزه قضایی استان در سال 95، به دو میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر موضوع تکریم ارباب رجوع، گفت: مردم بعد از رعایت عدل و انصاف در حوزه قضا، به جز برخورد و رفتار خوب به عنوان تکریم ارباب رجوع از قضات و کارکنان این حوزه انتظار دیگری ندارند .
هاشمیان افزود: تمام تلاش دشمنان ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین است و مسئولان بایستی در این برهه از زمان تمام همت خود را برای حفظ وحدت و رفع مشکلات ارباب رجوع به کار گیرند.
وی از حضورمعاون فرهنگی قوه قضاییه در مراسم سیزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان که روز چهارشنبه چهارم مهرماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد برگزار می شود، خبر داد.
به گزارش ایرنا در ابتدای این مراسم رئیس دادگستری گالیکش نیز گفت: با بهره برداری از مرحله دوم ساختمان دادگستری شهرستان ، این مجموعه از چهار اتاق به 21 اتاق و نمازخانه و آبدارخانه آبرومند تبدیل شد.
عباس آریان پور افزود: برای ساختمان جدید ضمیمه شده به ساختمان دادگستری گالیکش با زیربنای 800 متر مربع، پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دستگاه قضایی استان گلستان هزینه شده است .
طرح گسترش ساختمان دادگستری گالیکش که امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و شهردار گالیکش، معاونین دادگستری استان گلستان، کارکنان حوزه قضایی و شوراهای حل اختلاف شهرستان گالیکش به بهره برداری رسید، مجموعا دارای 17 اتاق جدید اداری در دو طبقه، نمازخانه، آبدارخانه، واحدهای ثبت و ابلاغ است.
/1860/7481
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.