به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تنها نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که در میانه های فصل با مشکل مصدومیت بازیکنان اصلی و تغییر اجباری ترکیب مواجه شده بود، به استفاده از بازیکنان جوان روی آورد و با بهره گرفتن از این روش و کسب پیروزی های متولی به میانه های جدول رسید و از خطر سقوط نجات یافت.
برد روحیه بخش 8 بر 5 دیشب ملوان بندرگز مقابل شهید جهان نژادیان آبادان، بندرگزی ها را به امتیاز 25 و رده هفتم جدول رده بندی 12 تیمی لیگ برتر رساند.
سرمربی تیم ملوان بندرگز در گفت و گو با ایرنا از عملکرد جوانان تیمش مقابل میزبان آبادانی تقدیر کرد و گفت: مسابقه دادن در گرمای 43 درجه اهواز بسیار سخت بود اما درخشش بازیکنان جوان و هماهنگی با باتجربه های تیم در کنار تاکتیک های به کار گرفته شده از سوی کادر فنی موجب کسب برتری در این مسابقه شد.
مهران شهسوارروز دوشنبه اظهار داشت: در این مسابقه هم چند بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم اما این کمبود مانع کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه نشد.
وی گفت: هدف اصلی ملوان در ادامه مسابقات، بازگشت به روزهای اوج و به پایان بردن مسابقات با قرار گرفتن در رده های بالای جدول رده بندی است.
تیم ملوان بندرگز نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با 9 برد، 10شکست 73 گل زده و 66 گل خورده در جایگاه هفتم جدول 12 تیمی لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در آخرین مسابقه خود دیشب در ورزشگاه نفت آبادان با نتیجه 8 بر5 و با گل های سینا رحمتی (3گل )عیسی کمال غریبی (2 گل ) علی درویش متولی و میلاد درزی و حمید ربانی تیم شهید جهان نژادیان آبادان را شکست داد.
ملوان در هفته بیستم این رقابت ها در بندرگز به مصاف شهریار ساری میرود.
علی درویش متولی، میلاد درزی، حمیدرضا ربانی، وحید قلی پور، عیسی کمال غریبی، علیرضا خسروی، مهدی ابراهیمی، سعید صادقی، امیر خزایی، دانیال جهانبازی، محمد ایرجی و محمدرضا ولی پور بازیکنان این فصل ملوان هستند.
در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا اردکان حضور دارند که در پایان رقابت ها دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می کنند.
در فوتبال ساحلی، مسابقات با تعیین تیم برنده به پایان می رسد و در این رشته تساوی وجود ندارد.
تعیین تیم برنده در صورت تساوی تیم ها در وقت قانونی با زدن ضربات پنالتی مشخص می شود که در آن صورت تیم برنده یک امتیاز خواهد گرفت.
پیروزی در وقت قانونی 3 امتیاز و در وقت های اضافه هم 2 امتیاز برای تیم برنده خواهد داشت.
7333/3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.