به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که در حضور قریب به یک هزار تماشاگر با قضاوت 'بهروز رضاپور'، 'غلامرضا بهارلو'، 'سیدفرشید میرهاشمی' و 'وحید زارع رفیع'، با حضور 'حبیب استحمامی' به عنوان نماینده سازمان لیگ و 'سیدمحمد افتخاریان' به عنوان سرپرست فنی برگزار شد،آزادکاران گلستانی با امتیاز فنی 67 بر 21 و پوئن مثبت 27 بر 10 نتیجه را به حریف واگذار کردند.
در 10 کشتی برگزار شده این رقابت ها در اوزان مختلف نتایج زیر به دست آمد:
راه و شهرسازی گلستان ( دوبنده قرمز) ******* بیمه رازی بابل (دوبنده آبی)
57 کیلوگرم: پوریا ترکمن (5)، مهران رضازاده (12)
61 کیلوگرم: خیرالله قهرمانی (صفر)، بهنام احسان پور (6)
65 کیلوگرم: میلاد طهماسبی زاده (صفر)، میثم نصیری (10)
70 کیلوگرم: محمدرضا سرگو (4)، ماگمد قربان علی اف (12)
74 کیلوگرم: نوید زنگنه (2)، رضا افضلی (9)
79 کیلوگرم: محمدجواد حمیدی (3)، حمیدرضا زرین پیکر (1)
86 کیلوگرم: اسماعیل محمودی (1)، مجتبی اصغری (3)
92 کیلوگرم: آرش نیرآبادی (صفر)، محمدجواد ابراهیمی (7)
96 کیلوگرم: حسین رمضانیان (6)، علی رضا گودرزی (1)
125 کیلوگرم: سیداحمد رسولی (صفر)، امین طاهری (6)
تیم راه و ترابری گلستان که در پایان دور رفت رقابت های کشتی لیگ برتر باشگاه های کشور در صدر جدول رده بندی این گروه قرار داشت، با شکست در بازی شب گذشته در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم بیمه رازی بابل به صدر جدول راه یافت.
در هفته دوم از دور برگشت این رقابت ها تیم راه و ترابری گلستان استراحت خواهد داشت و تیم های بیمه رازی بابل و رعد پدافند کرمانشاه باید به مصاف هم بروند و تیم راه و ترابری در هفته سوم در حالی که نماینده بابل استراحت خواهد داشت باید در کرمانشاه به مصاف تیم رعد پدافند برود.
رقابت های کشتی لیگ برتر باشگاه های کشور در دو گروه سه تیمی به صورت رفت و برگشت در جریان استکه پس از بازی های دور مقدماتی، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها در گروه A تیم بیمه رازی بابل با 3 بازی، 2 برد و یک باخت، 4 امتیاز تیمی، 161 امتیاز فنی و 66 امتیاز مثبت در صدر قرار دارد، تیم راه و ترابری گلستان با 3 بازی، یک برد و 2 باخت، 2 امتیاز تیمی، 162 امتیاز فنی و 52 امتیاز مثبت در رده دوم است و تیم رعد پدافند کرمانشاه نیز با 2 بازی، یک برد و یک باخت، 2 امتیاز تیمی، 104 امتیاز فنی و 39 امتیاز مثبت در مکان سوم قرار دارد.
در گروه B این رقابت ها نیز تیم های آرش زین بابل، پاس ستارگان ساری و پتروشیمی بهشهر حضور دارند.
3014/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.