به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاح ساختمان این دو مکان روز یکشنبه همزمان با نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار گلستان، مدیران کل حوزه استانداری، برخی از مدیران کل و مسئولان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: به برکت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته خدمات زیادی در حوزه های مخلف و در اقصی نقاط کشور انجام شده ولی هنوز برخی مشکلات و کاستی ها وجود دارد که باید با کار و تلاش مضاعف، آنها را نیز برطرف کرد.
قرجه طیار کمبود آب شرب و وجود اختلاف بین مردم و منابع طبیعی را از بزرگترین مشکلات بخش محروم و مرزی داشلی برون ذکر و بر لزوم رفع این مشکلات و شبانه روزی کردن درمانگاه روستای کرند تاکید کرد.
طیار تصریح کرد: اگر مشکل مردم با منابع طبیعی که سال ها در حال پیگیری است تا دو هفته آینده رفع نشود، طرح استیضاح وزیر جهادکشاورزی را پیگیری می کنم.
نماینده مردم گنبدکاووس با قدردانی از تعامل خوب نیروهای مرزبانی با مرزنشینان داشلی برون، بر لزوم تقویت تقویت این تعاملات با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این مراسم با محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز، گفت: نمازخانه و کتابخانه دبیرستان شهید مصطفی خمینی اینچه برون بنا به درخواست یک دانش آموز این مدرسه در سفر اسفند پارسال رئیس بنیاد مستضعفان کشور و به دستور این مقام کشوری احداث شد.
میرمحمد غراوی افزود: ساختمان کتابخانه و نمازخانه با زیربنای 100 مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریال در کمتر از شش ماه احداث شده است.
در بخش مرزی و محروم داشلی برون گنبدکاووس که افزون بر 26 هزار نفر جمعیت دارد، حدود 4600 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.