به گزارش خبرنگارایرنا، سردار علی ملک روز شنبه در نخستین روز هفته دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای نظامی و همایش 'شکوه حماسه اقتدار عاشورایی بسیجیان' کلاله در شرق استان گلستان، افزود: ایستادگی ، مقاومت و صبوری مردم از دیگر عواملی بود که پیروزی را در هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران رقم زد.
وی به جنایات و خیانت های منافقین اشاره کرد و گفت: همراهی و همکاری منافقین با صدام در عرصه های جنگ، نه تنها کمکی به دشمن نکرد، بلکه سران آن جزو منفورترین آدمها در چشم مردم ایران شدند.
وی حضور بسیجیان شیعه و سنی را نمادی از نمایش وحدت دانست و گفت: این اتحاد و همدلی دشمن شکن جای سپاس گزاری کرد.
سردار ملک ایجاد اختلاف وتنش های قومی مذهبی را از توطئه های دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، از هیچ توطئه و ترفندی روی گردان نیست و با توجه به این موضوع، مردم ما با هوشیاری، آمادگی و حفظ اتحاد و همدلی، در دفاع از ارزش های نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
در ادامه این آیین که با اجرای چندبرنامه رزمی نمایشی از سلحشوری های رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس همراه بود، خودروهای ادارات، نهادها و واحدهای مختلف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کلاله، از مقابل جایگاه رژه رفتند.
دراین مراسم ، فرماندار ، ائمه جمعه و روحانیون شیعه وسنی ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و جمع زیادی از قشرهای مختلف شهرها و روستاهای این شهرستان حضورداشتند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.